lifewriter.blogg.se

död

Publicerad 2014-09-26 01:50:00 i Allmänt,

Känner mig döende skulle de hända något så vill jag denna blogg ska länkas ut så den kommer till min familj och alla nära och kära så dom ser den jag har fortfarande problem med halsen va hos läkaren för typ 2 veckor sen och fick ågot där ifrån och hade de ett tag sen så gick de över nu e halsen igen tillbaka och helt cp igen fast värre och inte bryt mig bara trot de skulle gå över men inte gjort de lider av det här nu och bara känns som jag skulle dö faktiskt känner så enu och de e ingen skön känsla får nästan tårar av att tänka på det älskar min familj och är bara 17 år vill inte lämna dom nu redan jätte rädd at det ska hända nästan att jag kommer be till gud om hjälp känner mig helt cp och rädd som fan :( älskar min familj de ska ni veta anna glömmer aldrig bort ert brålop och massa fler minnen och sara glömmer inte bort massa minnen med dig heller exempel alla bå resor och när du fick ragnar massa mer alla lastbils mässor vi varit på lena kommer ihåg alla fester och lästbils saker vi varit på alla resor och massa mer mamma kommer ihåg när jag bodde hemma och allt va bra även fast jag inte lyssna hela tiden pappa kommer ihåg när vi alltid körde bil och massa saker när vi hållit på med bilar och massa mer älskar er som fan om jag går bort vill jag ni ska minnas mig och tänka att jag är med er hela tiden älskar er snälla ni som ser denna blogg skulle något hända så ber jag er länka ut detta på allt försök nå min släkt och familj så dom också kan se detta jag skriver älskar er hella min familj och släkt love you <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela