lifewriter.blogg.se

2

Publicerad 2014-09-11 23:16:46 i Allmänt,

Att ha en sjukdom som manvet rinner genom kroppen e inte skön känsla att veta att livet kan bli kort men e ju inte säker men har 90 procent känsla att de e sant.
att man träffar personer man gillar som man tycker om men inte vågar berätta så mycke till har mycka skit och mycke som inte e bra men inge som jag vågar berätta för andra när jag tänker så gråter jag själv helt torr inom mig för alla tårar rinner utan på mig man träffar personer man tror man ska leva ut sitt liv med men vem vet det går ganska fort ssen lämnar dom dig .
de e då jag känner att jag skulle berätta om sjukdomen och de men känner mig inte säker med det .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela