lifewriter.blogg.se

1

Publicerad 2014-09-09 23:07:02 i Allmänt,

känslan när man tänker på droger den värsta känslan man kan hitta tror jag. men livet är olika  och alla har olika liv  samma sak som att vissa känner något vissa på annat sätt kan va krånglit men så är det
 enda jag säger är att följ de ni känner själva låt ingen annan sabba eller trycka ner er  vart med om mycke  plus det e mycke som jag nog tror inte kommer att försvinna tyvärr. så fort ni märker något dåligt med personerna så lämna dom släpp kontakten låt dom inte komma tillbaka och försöka sabba ert liv igen  mycket e cp i livet men mycke kan man inte ångra även om man vill det.
 
 jag har mycke skit i bakrunden inom mig men jag vill starta nytt liv bättre liv det kommer inte gå allt finns kvar det går inte radera  känns iallafall att jag inte tänker kämpa för någon längre dom får ta och göra hur dom vill men jag kämpar inte mer  .
50 procent att jag går tillbaka och börjar med skit saker igen  har tankar på det som fan men något håller mig i mitten men vet inte vad vill ha reda på det men ta reda på det kan ta evigheter men det får jag väl leva med......tack för mig en så länge vi hörs........

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela